Usein Kysytyt Kysymykset

Tilaus ja maksu


 

Kuinka voin tilata?

Voit tilata helposti verkkoalustamme kautta. Kun löydät tarvitsemasi tuotteen, voit lisätä sen ostoskoriin, kirjautua sisään ja tarkistaa tilausprosessin. Kun tilaus on valmis, saat tilauksen yleiskuvan sähköpostisi. Tilaushistoria tallennetaan myös tilillesi.

Voit myös tehdä uudelleen tilaamisen myöhemmin napsauttamalla "uudelleenjärjestys" -painiketta yhdellä aiemmin asetetuista tilauksistasi. Kun olet napsauttanut "re -tilaus" -painiketta, ostoskori aukeaa ja voit vaihtaa määriä tai tuotteita.

 

Mitä maksutapoja voin käyttää?

Voit käyttää kaikkia tärkeimpiä luottokortteja.

 

Mikä on toimituskustannukset?

Toimituskustannukset riippuvat lähetysvaatimuksista. Voit nähdä lähetyskulut laatikossa ennen maksun suorittamista.

 

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, tee se mahdollisimman pian. Jos olemme jo käsitelleet tilauksesi, ota meihin yhteyttä ja palauta tuote.

 

Voinko jäljittää tilaukseni?

Lähetämme sinulle lähetyksen seurantakoodin, kun paketti lähetetään.

 

Lähetystiedot


 

Lähetysaika?

Toimitusaika vahvistetaan tilausvahvistuksella.

 

Postituskulut?

Lähetyskustannukset riippuvat sijainnistasi ja tuotteistasi tilauksestasi. Jotkut tuotteet tulisi lähettää kuivassa jäällä. Näiden kuivien jään lähetysten lähetysmaksu on hiukan korkeampi. Verkkokauppamme näyttää automaattisesti toimitusmaksun ja lähetyskulut kassalla.

 

MUUTA TOIMITUSOSOITETTA?

Voit helposti muuttaa toimitusosoitettasi tililläsi. Kirjaudu vain sisään ja napsauta "Oma tili" ja "Muokkaa". Voit myös muuttaa toimitusosoitteen kassalla, jos tarvitset sitä. Napsauta vain “Muokkaa” kohdassa “Lähetysosoite”.