Palauta ja palauta käytäntö

 

Yleiskatsaus

Maksu- ja palautuspolitiikkamme kestää 14 päivää. Jos ostoksesi jälkeen on kulunut 14 päivää, emme voi tarjota sinulle täydellistä hyvitystä tai vaihtoa.

Palautuksen saamiseksi tuotteesi on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin olet saanut sen. Sen on oltava myös alkuperäisessä pakkauksessa.

Monen tyyppiset esineet on vapautettu palauttamisesta. Huopattavia esineitä, kuten ruoka, kukat, sanomalehdet tai lehdet, ei voida palauttaa. Emme myöskään hyväksy intiimiä tai hygieniatuotteita, vaarallisia materiaaleja tai palavia nesteitä tai kaasuja.

Muita ravitsemattomia esineitä:

  • Lahjakortti
  • Ohjelmistotuotteet, jotka voidaan ladata
  • Jotkut terveys- ja henkilökohtaisen hoidon kohteet

Palautuksen loppuun saattamiseksi vaadimme vastaanoton tai ostotodistuksen.

Älä lähetä ostoksesi takaisin valmistajalle.

On tiettyjä tilanteita, joissa maksetaan vain osittainen hyvitys:

  • Varaa selkeillä kulumisilla
  • Jokainen esine, joka ei ole alkuperäisessä tilassa, on vaurioitunut tai puuttuu syistä, jotka eivät johdu virheistämme.
  • Kaikki tuote palautettiin yli 14 päivää toimituksen jälkeen

Palautukset

Kun palautus on vastaanotettu ja tarkistettu, lähetämme sinulle sähköpostia ilmoittaaksesi, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös palautuksen hyväksynnästä tai hylkäämisestä.

Jos sinut hyväksytään, palautus käsitellään ja hyvitystä sovelletaan automaattisesti luottokorttiin tai alkuperäiseen maksutapaan tietyn päivän kuluessa.

Viivästyneet tai puuttuvat takaisinmaksut

Jos et ole vielä saanut hyvitystä, sinun on ensin tarkistettava pankkitilisi uudelleen.

Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöön, se voi viedä jonkin aikaa, ennen kuin palautuksesi julkaistaan ​​virallisesti.

Ota sitten yhteyttä pankkiisi. Usein on tietty käsittelyaika ennen palautuksen lähettämistä.

Jos olet tehnyt kaiken tämän ja et vieläkään ole saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä Tiedot@coolhair.DK.

Myyntituotteet

Vain tavalliset hinnat voidaan palauttaa. Myyntituotteita ei voida palauttaa.

Vaihto

Korvaamme tavaroita vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneita. Jos sinun on vaihdettava se samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia Tiedot@coolhair.DK ja lähetä tuotteesi osoitteeseen:

Coolhair APS
Smedeland 24
2600 GLOSTRUP
Tanska

Lahjat

Jos tuote on merkitty lahjaksi, kun se ostettiin ja lähetettiin suoraan sinulle, saat lahja hyvityksen palautuksen arvosta. Kun palautettu tuote on vastaanotettu, lahjakortti lähetetään sinulle.

Jos tuotetta ei merkitty lahjaksi ostaessaan tai avunantajalle lähetettiin määräys itselleen antaa sinulle myöhemmin, lähetämme palautuksen avunantajalle ja he saavat selville palautuksesi.

Lähetyksen palautus

Palauta tuotteesi lähetä tuotteesi osoitteeseen: 

Coolhair APS
Smedeland 24
2600 GLOSTRUP
Tanska

Olet vastuussa omien lähetyskustannusten maksamisesta tuotteen palauttamisesta. Lähetyskustannuksia ei voida palauttaa. Jos saat hyvityksen, palautusliikkeen kustannukset vähennetään palautuksestasi.

Asuessasi riippuen, aika, jonka vaihdettavan tuotteen saavuttaminen voi vaihdella.

Jos palautat kalliimpia tuotteita, kannattaa ehkä harkita jäljitettävän rahtipalvelun käyttämistä tai kuljetusvakuutuksen ostamista. Emme takaa, että saamme palautetun tuotteen.

Tarvitsetko apua?

Ota meihin yhteyttä Tiedot@coolhair.DK Palautusta ja palautusta koskevia kysymyksiä.